3 steg for å øke din produktivitet

Opptil 50% rabatt hos Microsoft!

Trykk på den røde reveal code knappen under. Da blir rabattkoden automatisk lagt på produkltene of du kan se rabattene direkte på siden! Tilbudet og rabattkoden fungerer på flere segmenter av butikken.

Opptil 50% rabatt hos Microsoft!

Trykk på den røde reveal code knappen under. Da blir rabattkoden automatisk lagt på produkltene of du kan se rabattene direkte på siden! Tilbudet og rabattkoden fungerer på flere segmenter av butikken.

1. Velg det beste verktøyet. det første steget her er å innse at Apple ikke er det det var. De lager ikke mange nye produkter lengre, heller finjusterer de eksisterende produkt og later som at de har kommet med en fantastisk ny innovasjon (touch bar? hva faen). Vi i CafeMagellan skriver fra Microsoft Surface nettbrett. Helt enkelt er det et bedre design, et mer kostnadseffektivt produkt (brukte en Microsoft rabattkode), og Windows 10 er bare bedre enn macOS. Microsoft featurers, som splitt screen snarveien, er fantastisk når man må jobbe med kun en skjerm. I lenken over, kan du få tilgang til de seneste Windows rabattkodene og rabatter. Tilbudene blir oppdatert flere ganger per måned, så husk å klikke på linken så ofte du kan for å se hva som er tilgjengelig.

2. Din innboks er en to-do liste laget av andre – for deg. De fleste som jobber i administrasjon, leder og salgs stillinger kjenner seg godt igjen i å være fanget i sin innboks. Man kan enkelt tilbringe en hel dag på å være reaktiv til alle email som lander i din innboks. Den beste måten å håndtere en slik sitasjon er å sette av 3 bestemte tidspunkt i løpet av dagen der du sjekker emailene dine i 30 min. Ikke bruk mye tid på intro/ekstro, svar så ofte som mulig med enkle ord eller setninger. Alle email som krever en tråd på over 5 email burde teas på tlf eller ansikt til ansikt. Bruk også G-mail sine foreslåtte responser, det sparer deg mye tid!

3. Telefonen din er en apekatt. Den er lite kontrollerbart, underholdene og hvis du ikke passer på tar den opp 100% av din oppmerksomhet. Det er i hovedsak 2 ting som kan gjøres for å unngå at telefonen tar overhånd. 1 – legg telefonen et sted der hvor du ikke kan nå den innen 3 sek. Ofte plukker man ofte opp telefonen nærmest som en refleks, hvis telefonen ligger i sekken din eller på et annet bord litt lengre unna, bryter man denne naturlige refleksprosessen. 2 – I løpet av ukedagene, avinstaller apper som er gøy (insta, fb, snap, etc.) videre burde du bytte fra Messenger til WhatsApp eller Signal. Messenger lar deg ikke skru av notifikasjoner, noe som gjøre at appen forstyrrer mer. WhatsApp og signal er begge kryptert, så ingen har tilgang til å bruke meldingene dine får å vise deg reklame.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *